EGO=JAG

Tycker det är så skönt att veta vem JAG är. Att JAG kan stå för det JAG känner o tycker. Vilket borde vara en självklarhet.

Jag har båda fötterna på jorden, även om det kan svaja lite ibland :P
Jag är klok! jaajaaa nu vet jag vad ni tänker.... :D
Jag är hyfsat mogen.. jag sa hyfsat!!
Jag är en bra människa.
Jag har glimten i ögat.
Jag har humor.. sen om den är bra eller dålig. Det avgör JAG :P
Jag älskar mina vänner.. även dom som jag inte har så tät kontakt med. Ni finns i mitt hjärta.
Jag är ärlig.
Jag är snäll om du är snäll.
Jag kan borsta bort det mesta från mina axlar.
Jag är en bra mamma åt min kära son♥

Jag är den jag är. Take it or leave it :)

EGON

Kommentarer
Postat av: martina

åhhh vi som är dina väner älskar dig dig massor oxå!! du är du o bara du!! och jag hoppas att ni finns vid min sida i hela mitt liv!! <3!

2011-01-05 @ 11:43:26
Postat av: Marika

åååå "när vi två blir en" :D <3 i love u!!

2011-01-05 @ 14:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0