Den..

..här vintern kommer aldrig att ta slut.. Vet inte hur många gånger jag sagt "guu så här mycket snö har jag nog aldrig sett!" Så kommer det mera!!
Den här snön kommer inte hinna smälta bort förens i aug eller lagom till nästa vinter..om ens då.... :P

Det här fönstret ser jag inte ens ut ifrån längre.. det går undan!


Vi får se om det blir nån sommar i år :P

Inatt var jag med om en ganska cool grej.. Vid 1-2 tiden vaknar Nikko av att han hostar så mycket. Han ställer sig upp och fortsätter hosta tills han spyr över halva sovrummet.
Ni som känner mig vet hur känslig jag kan vara mot sånt där.. Jaa även ibland när det gäller mitt barn.
Så medan jag sitter o torkar upp Nikkos har jag en egen påse o fylla i andra handen. Efter sanering, nya sängkläder så ställer sig både jag o Nikko oss i duschen, borstar tänderna o seen i säng!
Herregu vilken natt :)
Lite för mycket information kanske men jag kände att jag ville dela med mig av mina nattliga äventyr till er! I did it!! :D


Idag har jag haft en ängel utanför min dörr.. med två matkassar med en massa gott o roligheter. Jag bad inte ens om hälften av grejerna som fanns i påsarna :D TACK
Jag har haft en febrig Nikko här hemma som har sovit hela dagen. Så jag har inte haft möjlighet o komma ut. Jag är såååå tacksam över hjälpen!!
Nikko har inte ätit något på hela dagen förutom lite av det Linda kom med. Glass, mandariner och dricka från spindelmannen flaskan. Den vart poppis direkt!
♥Du kan inte förstå hur tacksam jag är!♥

Sen en till sak jag är tacksam över är Johanna o Conny som jag hörde skvallra om att dom skulle till Ikea idag. Jag var snabb o hade tur.. Dom köpte två lackbord åt mig som jag suktat efter ett tag nu, men inte orkat eller haft tid o hämta. Men nu står dom här i vardagsrummet så fint! :) Tack för hjälpen ♥

Måste ha gjort något bra här i livet som har så underbara o snälla vänner runt omkring mig som ställer upp när det verkligen behövs


Love my friends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0