aLFONs

ÅÅå vilket kram o pusskalas vi hade när Nikko kom hem. Guu vad jag har saknat honom.. Kändes jobbigt att vara utan honom så länge.  Men kanske även nyttigt för oss båda.
Men nu är mitt hjärta glatt o helt när jag har honom vid min sida ♥

Han har vart så glad o "pratig" hela dagen o kvällen. Vi har lekt med hans små dinosaurier, krypit runt på golvet o letat mat o dricka åt dom. Det var Nikko som styrde hela leken vilket var roligt att se. Vi har även lekt med grisen, pickadollen, bilarna o badat. Sen var Milla här en stund o lekte lite med Nikko. Nikko frågar efter Milla ofta och blir glad när dom ses.
När han har varit borta från mig så får man en lite "ögonöppnare" o man ser hur stor han är när han kommer hem igen. Det går som sagt undan.. tyckte nyss han var en liten ammande baby.
Han är sååå söööt! Man vill bara krama o pussa sönder honom! :D

Idag kissade han i pottan! Vart fest, dans o en chockladbit :D
Sen när han väl förstod grejen med chockladbiten så försökte han kissa 70 ggr efter det i pottan men det kom ju inget.. Men jag förklarade att vi kan försöka om en stund igen o det köpte han o tittade upp mot godiset o sa "änta"(vänta). Duktig kille! ♥

När han skulle sova så fick han ligga i min säng för en mys stund... åå mitt hjärta smälter när han är sådär söt..
-mamma..
-mm
-mamma.. 
-mmm..
- icka(dricka)  hämtar vatten
-godnatt nikko Han pussar mig på kinden ♥
-mamma..
-mmm.........
-ok(bok)
-Nää nu ska vi ju sova..
-mmm.. myser in sig igen
-mamma..
-mmm..
-Tyra?..orbro(barbro), lotta, itten(bitten)?  Förklarar att dom kanske är på dagis    imorgon. Kan knappt hålla mig för skratt, första gången jag hör honom försöka säga barbro.
-Milla? Hon är hemma o sover.. Gonatt Nikko
-Mamma..
-jaaa..
-gocka(godis) - Nää sova Nikko....
-Mammaa.. mamma...
-jaaa..
-ova..(sova)
-mm..gonatt o så håller han på kramar sönder min hals och ska mysa med handen mot huden
Sen somna han sött mitt lilla hjärta

Blir tidigt i säng för min del med.. Helgen tog kål på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0