4

Idag kände Nikko för att vakna vid 4.00......... kuul.... Han var pigg o glad som en lärka. Mamman var mindre glad och pigg... Fyyy va trött! Hela dagen har jag levt i en dimma, typ som att jag varit full :)

Den lilla herren hann sova i en timme under dagen sen var det dags för mamman att gå på en efterlängtad massage.
Nikko fick vara hos älskade grannen som är guld värd som ställer upp på att vara barnvakt. Tack Liz!!♥

Här under alla handdukar o filt låg jag o njöt.. :D


En HELT FÄRDIG o TRÖTT Marika som bara vill sova o bli masserad liiite till :P

Men fyyyyyyy va skönt det var med massagen!!! Varför gör man inte sånt oftare??!
Jag njöt fullt ut och kände hur spänningarna släppte efter en stund. Det är en sak jag ska se till o unna mig själv fler gånger. Måste bli påmind om det bara.. man glömmer bort att ta hand om sig själv allt oftare.. inte bra!

Eftermiddagen flöt på med lek, skratt och middag. Efter middagen tog jag o Nikko oss ett dopp i badkaret. Nikko hade askul! Han var helt till sig och skrattade sig igenom hela badet. Älskar hans skratt. Det får en o glömma allt runt omkring och får en o känna en massa kärlek bara :)
När vi badat färdigt så gjorde jag iordning en varsin skål med fruktsallad i som vi mumsade i oss framför Bompa :) En mycket nöjd o glad Nikko somnade innan bompa var slut. Skönt för honom ♥

Själv har jag suttit o väntat på att få logga in på facebook igen haha Man är fast i det där träsket! Hade nedräkning och äntligen så kommer jag in på mitt konto igen :)
Idioten har även raderat alla mina mail..? Inte fattar jag varför.. Low life..!!
Inte mycket till liv..

Jaja nu är jag tröttare än tröttast men kände för att skriva ett inlägg om min trötta men mysiga dag :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja snacka om att gå över gränsen. Varför vill man ens vara så elak mot någon annan, släpp och gå vidare liksom. Inte fan håller jag på att förpesta tillvaron för mina ex! Jag skiter ju i dom, det brukar man väl göra i ex ? ;-)

2011-01-20 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0