31

Jaha nu är man en dag äldre än igår.. :) Hade en jätte trevlig födelsedag med fina vänner ♥
Tack för allting! :)

Nikko var nöjd med alla polers som också var här. Theo, Claes och Milla :) Dom gottade sig och lekte. Nikko var helt slut när vi gick o la oss. Linda tröttade ut honom med sina partytricks stackarn... :P Han somnade nöjd o glad mitt lilla hjärta.

Min favvotårta! Budapestrulle.. Mmmmm det här var det som blev kvar! :) Tills..


Kramfors nya pojkband :D  Nikko Theo och Claes


Det var tyst ett litet tag och grabbarna var i köket.. Vi hörde Theo säga "hjälpa hjälpa" ett par gånger innan jag gick in o kikade vad grabbarna höll på med... Nikko höll i spaden och Theo hjälpte till lite haha



Jag måste även tacka Linda för internet!! Mitt modem har gått sönder och jag får en ny den här veckan. Men fick låna ett av henne, vilket är guld värt!
Liiite små jobbigt att vara utan nät. Jag gör allt via nätet. Bankärenden, akassan, försäkringsk, kollar tvguiden, bloggar och håller kontakt med omvärlden via facebook :)
Man blir som lite handikappad utan..


En väldigt tråkig sak har hänt.. "Någon" har hackat sig in på mitt facebook konto. Bytt lösenord och tagit bort bilder endast på bozo, Mattias på bb och bilder på Joakim. Hmm.. Såå lågt och snacka om att gå över alla gränser att ta bort bilder som är fina minnen från när Nikko föddes, hans bror och min pälskling.. Såå JÄVLA lågt rent ut sagt.
Förstår inte hur en människa kan göra så. Jag vet vem det är och jag har polisanmält allting nu. Nu är det nog. Jag tar inte mer! Jag kommer att bli knäpp om jag inte tar tag i saken nu. Jag måste tänka på mitt o Nikkos bästa. Jag vill må bra och slippa all skit nästan varje vecka. Jag orkar inte mer!! Min hjärna kokar över.. Om den inte redan gjort det..

Kommentarer
Postat av: lie

va e det för jävla idiot?!?!?!?!?

pinsamt!

2011-01-18 @ 15:01:51
URL: http://liesahlin.blogspot.com
Postat av: elin

Nu är det nog! Helt rätt att du anmält! Orka hålla på så här....

2011-01-18 @ 21:38:13
Postat av: Kirsi

va?!?! det är väl inte den jag tror det är? :S



2011-01-19 @ 10:47:30
Postat av: Anonym

men fy! helt djävla sinnesjukt!

2011-01-19 @ 11:53:09
Postat av: Sabina

Men fyfaaan vad sjukt, BRA att du polisanmälde! Ja det där var att kliva långt över gränsen och ja, vad ska man säga? Vidrigt!

2011-01-19 @ 20:49:36
URL: http://sabinaolsson-87.blogspot.com/
Postat av: Nina

Vilket jävla svin han är! Vad är det för fel på honom?? Jag blir så förbannad!! Bra att du gjorde anmälan. Usch, jag blir spyfärdig.

2011-01-19 @ 22:23:17
Postat av: LInda

Blir galen på all skit du måste ta jämt! :(

Kramar i massor till dig i allt elände du måste stå ut med... Nikko kan vara överlycklig som fått en sån mamma som du, bara så du vet. Ni är såå fina tillsammans.

2011-01-21 @ 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0