Tisdag

Hallelujaaa :D Nikkos ben är bättre helt plötsligt!! Fattar ingenting.. Lite haltande ibland men han klättrar o LEKER ute! Det har han inte gjort under hela vintern utan mest stått brevid. Jag har fått bära runt han mest hela vintern. Detta har tyngt mig i flera månader men mest sista månaden.. Har mått jätte dåligt över att se han ha så ont så här länge och att inte veta orsaken. En inre stress.
Det känns så roligt o härligt i hela mig nu att se att han leker OCH GÅR utomhus!! Får tårar o ögonen av att se honom stolt och överlycklig uppe på snöberget och leker.. Hela han strålar! Jag hoppas att det håller i sig nu och att dom kan se anledningen till detta på magnetröntgen den 17 feb.

Inomhus är han också en helt annan kille.. Han hoppar runt och apar sig som aldrig förr utan att vara stelbent :) Jätte skönt att se. Allt känns så mycket lättare helt plötsligt! ♥

Jag hoppas hoppas hoppas att det går åt rätt håll nu :)

Sak till annat.. JAG ÄR SÅÅÅÅ SUGEN PÅ MC DONALDS!! Jag har vart det i över en månad nu.. MÅSTE åka till H-sand så fort jag får pengar! Tänk er en cheeseburgare.... åååååååå det bara vattnas i munnen på mig.. Det är det första jag o Nikko ska göra! :P



Hoppas ni har en fin dag mina vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0