Städa..

Skulle verkligen behöva städa.. Men latmasken har bitit mig och nu ligger jag här i soffan o inte gör nått istället! Nikko är på dagis men ska hämta han snart.. Känns som att man lämnar han, åker hem, sätter sig o sen ska man iväg igen för att hämta honom. Bättre än ingenting ja! Men ska ägna sista halvtimmen till att plocka o städa lite grann :) Har ju hela dagen på mig speciellt när Nikko tar sin nap på dagen :) Satsar på det!


Skulle behöva lite mer energi åt att städa.. Önskar ibland att man fick lite av mammas städnoja som hon hade. Men den finns inte och har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas hos mig. Ganska skönt o inte ha denna stress på att städa jämt. Men kan säga att när jag väl sätter igång så kommer mammas gener in. Då blir det ordentligt städat! :)

♥ Älskade mamma.. Jag saknar dig så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0