Slut

Slut på helgens bravader. Har haft en trevlig helg med min partner in crime :)
Har vart ute o dansat och haft kul. Jag älskar o dansa! Det är det jag är ute efter när man går ut. Speciellt om man har en bra danspartner! :)

Btw.. It only happends in Norrland.. Att det står en traktor utanför krogen när man ska gå hem haha  (Den skulle få upp nått brunnslock för dom hade problem med vattnet inne på krogen)  Kom på att jag ville ta kort på traktorn lite försent men ni ser den om ni tittar noga haha



Men imorgon kommer min älskade lilla son hem och jag längtar ihjäl mig. Ska bli skönt som vanligt o komma in i rutiner igen. Man blir så slapp när man är själv. Man orkar inte laga mat och hemma ligger man som en degbulle o jäser :P Jag har precis tryckt i mig massa mackor för att jag inte orkar fixa iordning någon middag. Kan vara ganska skönt det med ibland att bestämma själv när o vad jag vill äta :)

Ska fortsätta jäsa lite.. Ha en bra kväll friends. Kraaaam


Kommentarer
Postat av: kathleen

Va söt du är=O) Kul att du hade skoj i helgen!Det är du värd..

2011-02-14 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0