Pingu

Ibland är det bra konstigt hur "fel" jag kan tänka eller man vågar knappt berätta saker för att det låter så "fel" i andras öron. Jag kanske är rädd för att det ska låta att jag är en dålig mamma eller nått. Men hörrni jag skiiiter i det nu o tänker berätta det här iaf!

Jag har länge försökt få Nikko o bli intresserad av film eller tv! Men han sitter i MAX 3 min och tittar sen söker han upp mig för lek eller dampar runt det jag håller på med. Ibland kan det vara skönt att få laga mat eller diska utan att en liten står brevid på en stol och ska "hjälpa till" Dyngblött i hela köket + en Nikko som står där med blöta kläder.

Alltså har jag försökt få han intresserad av film eller tv.. LÅter kanske hemskt. Men dom flesta barn jag känner tittar på film! Kan sitta i nästan en timme. Tänk va skönt! :P

Nu äntligen har jag hittat PINGUUUU som vi fick av snälla grannen! Han kan sitta o titta två tre avsnitt i rad :D Weehooooo hehe Är jag sjuk eller är jag sjuk! Snart kommer jag säkert att få göra allt för att få han o sluta titta på tv. Men vi tar det då!

Igår fick jag laga mat SJÄLV :D Amazziiing

Så jag ääälskar Pingu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0