Måndag

Härliga Måndag.. Lite ironi i det ja!

Åter igen..! Problem med helvettes Akassan!! Att det AALLTTIIIID ska vara något! Nästa månad blir bra och det ska bli som det ska. Men nuuu igen har det strulat sig med dessa jäääävla veckor! Blir så less!!! Får bara en utbetalning på 2 veckor... vilket innebär att jag får hälften av det jag ska få egentligen.. Visst e livet härligt ibland! Jag älskar det..



Tänk om man bara kunde vinna några tusen på lotto! Då hade det löst sig.. Att små fjuttiga tusenlappar kan ställa till med problem!.. Jag förstår inte. Att man straffas för att man fick ett jobb ett vikariat.. Om jag inte hade jobbat under den tiden så hade allt rullat på som vanligt o jag hade inte haft dessa äckliga problem! Hatar penga problem..
..... Kanske kan börja sälja tjänster? :P

Nog om min bitterhet.. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0