LUGG

Asso... Jag har klippt lugg.. lugg.. som jag hade när jag var 5-7 år... Lugg... ponnylugg.. som jag måste fixa till varje dag.. lugg.. men jag är sååå stolt över att jag vågade!! Jag är den som inte kröker ett hår på mitt huvud annars.. Inga konstigheter utan det ska se ut som det alltid har sett ut i 20 år bakåt.. Tråkig jag vet! Men nu så.. :)




Jag har min syster på besök här hos mig. Kul att hon e här. Synd bara att Nikko inte e här.. Men han kommer imorgon! Min lilla älskling. Saknar honom så ♥

Imorgon blir det till sollefteå på återbesök för svaret på magnetröntgen.. Är hyfsat spänd inför besöket. Skönt att syster är med iaf.

På tis el ons åker vi mot sthlm.. Ska bli kul men jag har knappast råd o åka ner men va faaan jag saknar alla så mycket så jag måste bara åka ner o träffa er!!

Jag har en till som jag skulle vilja träffa, helst NU.. en riktig "hårding" som jag saknar :P
Hoppas vi ses snart!

Ha en bra kväll allihop


Kommentarer
Postat av: Liz

Vadå att du är söt på profilbilden!!! :)

2011-02-27 @ 19:34:11
Postat av: martina

mig träffar du ju på tisdag!! jag e skithård...

2011-02-27 @ 22:39:09
Postat av: kathleen

Du E JU SKIIIIIT SNYGG I LUGG!!! En riktig sexbomb=O)

2011-02-28 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0