Kul!

Fick jobba idag! Känns skönt att få göra nå vettigt :) Är på Sandö tills kl 4 o sen blir det till att hämta Nikko från dagis. Hem o äta middag sen får vi väl se vad som händer under kvällens lopp.

Tror inte det blir så mycket som händer. Vi båda kommer säkert att vara trötta ikväll. Vi får se!

Jag har ett konstigt pirr i kroppen. Typ som vårkänslor! Men med nästan -30 så är det garanterat inte vårkänslor jag kan ha.. :D  Nått roligt pirr är det iaf! Jag ska inte klaga.. Känns rätt skönt faktiskt. Det var så länge sen jag hade en sån här känsla.

Nu har vi magnetröntgat Nikkos knä och vi får svar inom 2 veckor. Så nu är det bara att vänta.. Nervöst!
Allt gick bra igår med nedsövning o det.. men det var ju en obehagskänsla att se han bara klappa ihop efter ha fått en pyttedos av vätskan som sprutades in i han. Han var så glad o uppåt där på sjukhuset. Tror att det hjälpte mig mycket att han var så uppåt. Den timmen jag fick vara utan honom var rätt lång.. Kändes som en evighet! När han vaknat upp så var det första han sa  -Glass.......
Jag viskade i hans öra innan han somnade in att han skulle få glass av doktorn när han vaknat. Det kom han ihåg! :)

Lägger upp bilder senare

Mitt lilla hjärta, mamma älskar dig så! Jag önskar att jag kunde ta allt detta han får gå igenom.. Vill inte se honom gå igenom allt det här. Han är ju så liten och får gå igenom så mycket. Hoppas hoppas att det blir bra snart♥

Ha en fortsatt trevlig dag allihop

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0