KALAS

♥Grattis min älskade son på din 2 års dag♥

Det har vart en trevlig kväll med bus, lek o massa gott. Kvällen avslutades med fiskedamm. Linda vart lite purken när hon inte fick vara med på den men.. jeje :P

Här kommer bilder

Raggnings smilet


Damp med ballongerna :)


Tårtan


Blåser ut ljuset♥


Tårta o glass e gott


Koll på vad som finns i partypåsarna :)


Lär sig blåsa i tutan :D


Gott med klubba


Festvärden har gjort sitt och somnade så här nöjd :)


Mitt lilla hjärta.. Jag älskar dig!

Måste bara berätta att när vi låg i sängen nu på kvällen så tittade Nikko på mig o sa
- Min mamma.. pekar på mig o sen pekar han på sig själv o säger - Du
Sen säger jag - Min Nikko o pekar på honom.
-Mmm svarar han då.
Vi forsätter så ett par gånger tills jag vänder på det lite
Han - Min mamma o pekar på mig Då sa jag
- Ja jag heter mamma, men vad heter du?
Han tittar på mig ett tag o så säger jag
- Du heter Nikko
Så upprepar jag Jag heter mamma och vad heter du?
-Tikko svarar han mig!!
Mitt mamma hjärta höll på o dö av gjädje! Första gången han säger sitt namn (eller försöker) Sen såg han så glad o mallig ut och så fortsatte vi så ett tag. Min lilla älskling sa sitt namn för första gången!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0