IRONI

Gillar ironi i rätt form :D

Äääälskar snön som faller ner just nu..... Precis när lite snö försvunnit så självklart ska det komma mer härlig snö (som vi inte har haft på backen i ett års tid snart.......) Guu va kul....................

Less är ordet!

Ikväll väntas det besök igen :) Då kommer Nina o Claes (Jimmy vet jag inte). Vi får äta upp resterna från igår. Halva tårtan kvar ju! Ska bli kul att smågrabbarna får leka lite :)

Sak till annat..
Åååååååååh va less jag blir på F-kassan o A-kassan.. Ge mig ett jobb för F****N.. Jag har fortfarande inte fått mina pengar o sitter med 100 kr kvar... Dom säger att det kommer att ta minst 2-3 veckor innan dom utbetalas....? Är det inte bara för dom o trycka på några knappar o se att allt är som det ska och betala ut? Näää för det ska ta 70 år för dom o handlägga skicka vidare o handläggas ytterliggare för att sedan betala ut.. Det är alltså meningen att man ska gå till soc då? Känns ju sådär.. men vad ska man göra för att överleva o ha mat på bordet? Det här suger!! Jag vet att jag lever iaf.. Det är det ena efter det andra. Det rullar aldrig bara på.. hinder efter hinder.. hur mycket ska man orka hoppa över alla dessa j**la hinder??!  Nu vart jag negativ.. men JAG ORKAAR INTEEEEE.. Ge mig ett jobb så att pengar rullar in som det ska.. Så att jag kan säga "Det går bra nu" efter.. :P

Slut på klagomuren.. tur att jag har fina vänner runtomkring och en underbar son som gör livet värt att leva ♥

Kommentarer
Postat av: Linda jeje

Usch och fy vad jobbigt, förstår att du blir spyless. Hoppas hoppas det ska lösa sig lite smidigt. Kram!!

2011-02-03 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0