Hepåre

Helgen har varit lugn o skön. Den var inte riktigt som alla andra helger men nästan.

Fredagen jobbade jag som sagt o efter det åkte jag o hämtade Nikko på dagis. Sen handlade vi inför min tacopaj som jag skulle ge mig in på. Den blev god! Helt ätbar.. :)

Vi hade en mysig fredag.

Lördagen var också bra med grannen på fika under dagen men den avslutades med en date! :D Roligt! Tack MoM som hade Nikko i nån timme så jag fick roa mig på bowlingbanan och äta en god middag :D Jag hade en mycket rolig och trevlig kväll! Fick skratta en hel del.. Jag hoppas på fler sånna kvällar :D

Nu är det Söndag Nikko ligger däckad i soffan här brevid mig o jag ska nog också passa på o vila en stund.. Så vi hörs sen! :)

Lite bilder från sjukhuset o såå

Min lilla ängel :)


Uppvaket♥


Min lilla älskling..


Nöjd efter att ha fått sin glass ♥


Älskar dig min son


Kraaam

Kommentarer
Postat av: martina

men lilla fisen!! duktiga han och dutiga mamma <3 och jag örstår att dom även o spöka ut lillfis som lucia.. =D

2011-02-21 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0