Hejsan

Hejsan hoppsan!

Jag längtar heeeem... med hem menar jag hem till stockholm! Jag vill bara umgås, hänga, skratta, dampa och slappna av med alla vänner och familj. Jag måste komma iväg snart.. Önskar jag kunde få lite extra pengar så jag kan åka utan dåligt samvete av att veta att jag måste leva som ett mongo om jag åker ner. Men vart ska dom komma ifrån?? Hmm..

Jag SKA..

Btw någon som har Mora Träsk dvder? Tror att Nikko skulle tycka det var skit kul. Ska försöka fixa fram o se om han gllar det. Han älskar ju musik och självklart måste jag ju försöka med klassiska Mora Träsk som dessutom är lite små dampiga o titta på :)

Guu va jag e trött.. Orkar knappt hålla huvudet uppe. Nikko ville vara vaken mellan 24-3 inatt.. Dom första dagarna är alltid lite knepiga när han varit hos sin far. Men det är ganska vanligt. Snart så blir det som vanligt igen..

Ska fixa lite lunch nu o sen sova med Nikko. Längtar.. Hoppas ni har en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej min lilla sötnos!

Hoppas allt är bra med dig och Nikko. Om jag får din adress så kan jag fixa lite Mora Träsk dvder:)

Puss och Kram Hanna

2011-02-16 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0