Fika

Hade iaf ett trevligt fika besök idag av fina Tina :) o hennes två vovvar :) Guu va jag saknar att ha en hund vid min sida. Har haft det sen jag var liten och nu är det bara tomt! Eller inte riktigt tomt jag har ju Nikko som finns där men jag har ingen hårig varm mysig fyrbent vän vid min sida :( Den tiden kommer. Så fort det känns rätt på alla punkter så kommer det att ske.

Nikko fick nog det bästa uppvaknandet på länge..Två vovvar som nosade på honom där han låg i sängen. Nikko blev hur överlycklig som helst och blev genast vän med den dampigaste hunden av dom en 6 månaders valp :)  Dom kom bra överens och delade på allt.. kakorna, glassen osv Det är så fascinerande att se hur ett litet barn och en hund synkar varann. Valpen var hur dampig o glad som helst i början. Han sprang o lekte o hoppade runt lite här. Så fort Nikko vaknade så lugnade hon ned sig och var så försiktig med Nikko. Dom lekte tillsammans på golvet med bilar o så :D  Så mysigt att se. Jag älskar hundar!

Dom har stenkoll på vart kakan är.. :D Nikko är cool han tryckte bort huvudet på ena hunden o sa nej min kaka hehe


Lek med bil :)


Lou håller koll på bilen och tittar vart den hamnar


Så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0