Bil

Jag vet inte hur jag ska göra med min bil!.. Jag ska ju ner till sthlm nästa vecka är det tänkt.. Men min bil vill inte riktigt.. Den har börjat dra åt ett håll av sig själv..? Spännande jag vet men jag gillar inte riktigt den spänningen när jag har mitt barn i bilen. Måste kolla upp det! Någon som vet vad det kan vara? Den drar alltså av sig själv åt sidan.. typ som att jag vore full om jag kör sakta. Men när jag kör fort märks det inte! Skumt..

Måste fixas på nått vis tills nästa vecka! Hmmmmmmmmmmmmmm

Jeje


Kommentarer
Postat av: Kirsi

bytte du inte ett däck nyligen. har du kollat att de tär rätt med luft i däcken. och ibland när man byter däck kan bilen börja dra åt nått håll, du borde kolla det med dom som bytte ditt däck (kan också börja göra det om du kört upp på tex höga trottoarkanter.

2011-02-24 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0