Wonderful

helg
:)

Den e inte slut än men den har varit soft hittills. Fredags hade vi lite besök av den ena och den andra.
Gårdsträff hos mig typ :D Hade lite kvälls/nattmys också :P

Idag har vi mest varit hemma och det har varit såå skönt! Inte haft nått på schemat. Vi åkte på en kvällsrunda till Mary o Micke. Micke trixade med min dator lite o plötsligt så funkade allt galant! Tack Micke! :)
Nikko o Theo lekte på som vanligt.

Snart e det dagen D.. Julafton!

Jag vill bara ha pengar nu så jag kan fixa klart med alla julklappar! Vill ha det avklarat..
Älskar o fixa o dona med sånt! Lönen kommer inte förens på fredag så det kommer o bli tight.. Ut o julhandla det sista i sthlm. Tur att jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till alla. Åå vad jag ser fram emot detta!

Imorgon kommer en kille hit o ska kolla på lägenheten. Måste fixa lite här hemma så han blir nöjd över det han ser :) Just nu ligger det leksaker över hela vardagsrumsgolvet.. Disk som jag måste ta hand om. Men inte idag! Hinner imorgon innan han kommer :)

Titta vad jag hittade på min gamla dator! haha gulligt
Nikkos första steg i skor! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0