Var..

e fjant?
Hääääär!

Hade kvälls/natt besök.. Vi fastnade i en film.. men den var för läskig för mig! haha Psykfilmer är intressanta o jag vill se men mitt psyke pallar inte all tortyr osv  Mår så illa o har dålig känsla i hela kroppen! Sååå nu sitter jag o kollar på Friends with benefits istället!
Mycket bättre! Mår bra igen haha stööörd

Idag har jag o Nikko vart på kalas. Theo fyllde hela 3 år! Vi åt tårta o alla småpojkar lekte med alla bilar o hade skoj. Snart e det Nikkos tur!


Haha vilken skillnad! Theo o Nikko. Theo är alltså ca 3 månader äldre än Nikko. Nikko din lilla korv! Nikko va så liten när han ploppa ut. Ca 2800 o 46 lång tror jag det va :D Liiiten skiiit. Mammas hjärta!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0