UNDERBAR..

HELG! :)

Har varit förkyld och trött men helgen har varit otroligt skön!

Har lekt och myst med min älskling. Vi var ute i Nyland i lördags i regn och ishalka. Men vi hälsade på tomten och tittade på luciatåget. Dyngsura åkte vi/jag glatt därifrån.
Vi åkte hem till Micke o Mary. Där spelades det julmusik och bakades pepparkakshus. Nikko o Theo bakade egna pepparkakor med lite hjälp. Mysigt! ♥

Nikko fick ta hem dom han bakade.


Idag har vi lekt och byggt torn med klossar kört race med bilar osv. Åkte en sväng för lite lek o fika med Theodor o Sara under dagen. Åt min första lussekatt för i år som sara bakat. Hon hade bakat en massa gott som vi fick gotta oss i :)
Sen tillbaka hem för att styra upp hallen från kartonger och möblera om lite där :) Nikko fick roa sig med att kolla på film på datan medans.





Älskar dig min finaste pojke

Imorgon är det jobb o dagis igen. Helgerna bara försvinner! :/

Gonatt vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0