Två..

barns mamma var jag över natten :)

Dom lekte o kollade på film igårkväll. Nikko däckade först. Lova var mer svårflörtad :P Men hon somnade till slut med. Bar över henne så hon fick sova i min säng över natten. På morgonkvisten kom Nikko också över till min säng då låg dom och höll om varann o somnade så. Så gulligt!

Just nu ligger jag i soffan helt död.. Men ändå nöjd! Nikko kollar på sin apa. Idag ska vi till Nyland o hälsa på tomten igen! :)) Ingen e gladare än Nikko!

Mitt lilla troll är så mysig. Han ger mig sån kärlek o glädje. Han gör min dag med sina tokigheter, skratt o mys. Tänk att man kan välja bort ett barn? Ja det är möjligt! Finns gott om idioter här i världen som gör det.  Läskigt och tragiskt. Känner bara hat över dessa föräldrar som inte finns där för sina egna barn. Kanske ska öppna ett hem åt alla dom barnen? Något kan man alltid göra för dessa barn. Speciellt över juletid. Trygghet osv  Jag gör nått åt dessa barn. Gör du?

BTW
En tanke till er idioter.. Ta hand om dom du har runtomkring dig. Ta hand om dig själv med. Se till att ni mår bra. För om du mår bra mår ditt barn också bra.
I denna hemska värld finns det gott om störda människor som är maktgalna och egoister som vill höja sig själva genom att trycka ner andra. Dom som är svaga och inte mår bra mår självklart sämre och vilka får lida för det? Barnen.
Jag är glad att jag är en stark person med båda fötterna på jorden. Borstar bort det mesta. Bryr mig inte om sånt tramsande. Visar mer hur personen är funtad tycker jag!

Så ta hand om er o gör något som ni blir glada av idag så kanske ni gör någons dag!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Jaa dessa jävla idioter... men det finns dessa underbara människor som kommer in i ens liv och tar mer än gärna imot dessa barn som deras föräldrar skiter i. En sån männsika kommer du en dag träffa =)

2011-12-04 @ 19:38:00
URL: http://jeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0