Snart..

HEEELG!!

Ååå va skönt! Imorgon slutar jag vid ett också :) Ska på avslutningsmöte på dagis. Man ska tydligen ha det när man slutar på dagis. Svara lite på frågor som hur trivs ditt barn på vårat dagis, hur är ditt barn som person, hur ser du på våran förskola osv
Om man tittar på Nikko så verkar det vara världens bästa dagis :)
Han älskar alla fröknar och pratar om dom hemma o så. Jag kommer nog gråta en skvätt sista gången jag hämtar Nikko från dagis.

Jaha nu inväntar vi snökaos klass 2 varning i helgen och den ska tydligen börja imorgon på dagen.. Tycker det räcker med snön nu.. Vitt på backen räcker väll? Så att man kan åka pulka o så. Ska bli spännande o se hur det blir.
Iofs så är det mysigt med mycket snö.. men inte när man måste ut på vägarna! Köra 10 mil varje dag.. Tycker inte om det! Jaja inte så lång tid kvar nu på jobbet. Också trist. Vi är ändå ett bra gäng där och det ska bli tråkigt att lämna dom med. Men men. HÅLLER TUMMARNA FÖR ATT JAG SKA FÅ DET ANDRA JOBBET!!
Allt skulle bli så underbart bra om jag fick det. Så mycket som skulle lösa sig då!
Skulle få leva som den prinsessan jag e :D  (Gick du upp i taket nu igen? haha)

Ha en trevlig natt allihop. Det ska jag ha!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0