Nikko

Han e så rolig.. Halv tio på kvällskvisten satte han sig upp o halvskrek..
- MAMMAAA Glömt brev tomten!!
Vi har pratat om att vi måste skriva en önskelista o lägga den i våran brevlåda så att tomten kan komma o hämta brevet med sin släde och renar.
Men det har inte blivit av bara. Men nu spelade jag med och vi satte oss o skrev ner det Nikko ville ha.. Han satt verkligen o funderade på dom där sista.. Ett stort hjärta var ju en intressant önskning :D
Sen ville han rita några spöken till tomten så att tomten skulle bli lite rädd när han öppnade brevet. ? Sen skulle jag rita ett hjärta. När vi gjort det så tog vi på oss kläderna och gick ut till våran brevlåda. Nikko var lite smånervös för att tomten skulle komma med sina renar direkt och vi var tvungen o akta oss från vägen om han kom osv. Han tittade runt lite upp mot himlen så himla gulligt. Mitt hjärta värkte av glädje, ville bara ta upp honom o pussa ihjäl honom :D 
haha gullunge
Sen var han nöjd o skulle prombt gå o lägga sig i sina tomtekläder..

Jag skrev fel datum på papret jaa! Det e ändrat nu :)



En morrande tomtenisse


Han börjar bli så stor min bebis. Han lyckades göra öga öga mun på ett av spökena idag! Duktig kille! Låtsades skriva också.. Mammaaa, Ukkiii, tomteeen, Nikkooo och Bitten(en fröken på dagis).. Såg så gulligt ut när han verkligen koncentrerade sig till hundra för sina streck o krumelurer :D Jag har en duktig kille här hemma ♥

På dagen fick han kolla lite på datorn också.. Självklart på sina youtubeklipp på traktorer och lastbilar.


Ps sladdhögen där bak syns inte om man står upp eller om man hade suttit i en soffa :P höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0