Me..

Happy!

Haft en soft söndag. Som man ska ha :)

Nikko va hos Lova en stund o lekte, under den tiden fick jag duscha ifred, fixa mig lite. Åkte o köpte en tomtedräkt till min lilla älskling. Lucia på tisdag! Ska bli mysigt :)
Hämtade min lilla skit o åkte iväg på en fika i bollsta. Nice!

Imorgon är den fruktade måndagen.... betyder GYMPAAAA :P
Stress stress o stress
Men vad gör man inte för den man älskar mest? ALLT!

Just nu sover mitt hjärta.. tvungen o ta kort på han för att han e så söt när han sover.

Världens finaste plutläppar ♥


Nä dags o lägga ner för mig med. Upp tidigt o jobba.. Köra i det hemska vädret! Vet att jag e rallykalle i vanliga fall.. Men när det e halt är jag inte lika kaxig! Men nu när jag kört varje dag i snöstorm, isbana, spöregn så börjar denna oro släppa lite. :)

Ha en god natt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0