Jul..

klappar..

Har hamstrat julklappar sen nån månad tillbaka åt min lilla tomte. Inget spec men känns så skönt nu när man har ett par på lager. Slipper man tokköpa när lönen kommer. Har dock klappar kvar.. Men men jag får ta en stressrunda i sthlm sen. Blir nog bra! Nikko kommer älska denna jul. Pappa o Miretta har dom perfekta klapparna åt honom. Han kommer va så salig. Jag har nog den som kommer vara populärast och störst! :P Åååh vad jag längtar till julafton o få se hans uttryck o se honom träffa tomten. När jag frågar honom vad han ska säga när tomten kommer till Miretta med alla klappar. Så säger han
- Jaaa tomten snälla barn hääär :D Sen ska han krama honom. Han var modig förra året får se om han e lika kaxig i år. Men han brukar inte vara rädd. Men blyg ibland :)

Längtar såå till julafton o dagarna runt omkring i sthlm♥

Nyår kommer dock firas i Kramfors. Måste ju jobba ocksååå :P

Kan bli mysigt det med!

Nöjd nöjdare nöjdast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0