Jaduu..

Nu har väl Nikko smittat mig med sin förkylning :/ Lite småont i halsen o hostar.. Not nice.
Men skönt att det e fredag imorgon! Då får man vila lite igen :) Diana o Lova ska hämta Nikko från dagis imorgon. Så himla snällt! Ingen blir gladare än Nikko :D Så behöver han inte vara på dagis till 17. Betyder mycket för mig :)

Dagen har gått sjukt fort! Roligt på jobbet gör så mycket. Rätt va det va stod jag i mitt kök igen o lagade middag.

Nikko öppnade sin godiskalender idag som ukki köpte till honom. Nikko har väntat o väntat. Idag när jag tog fram den så lös han upp o skrek jaaaa :D Som han har frågat efter den. På kalendern är det bilder på en massa godis o den har han inte glömt.. Han öppnade första luckan, åt upp den sen skulle han öppna fler luckor.. Försökte förklara att man får öppna nästa imorgon. Han vart så ledsen.. Tårarna bara sprutade. Så skulle han ringa ukki.. Han gjorde det o halvgrinade ukkiii gooodis mig. Jag förklarade läget för honom lite grann så han fattade vad han ville. Ukki e för snäll så han sa klart att han får öppna fler. Det spelar väl ingen roll nu när han inte förstår grejen med lucköppning. Men som den kloka mamman jag är så låter jag honom inte öppna fler för annars lär han sig aldrig :) Men tyckte det va så gulligt att han ville ringa ukki som gav den till honom för att få tillåtelse att äta mer godis :D Sött!

Efter 2 böcker o kli på ryggen somnade mitt hjärtegryn. Han e så fin. Det finaste som finns! Kan inte förstå att jag haft sån tur!
Man får vad man förtjänar :)

Ser fram emot julen nu

Snart dags för sängen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0