Herregu..

Va precis med om en riktigt sjuk grej... Killar alltså! Hahaha Ni e inte blyga direkt! sjukt... Kan inte sluta garva!

Imorgon är det sista jobbardagen. Arbetslusten e inte på topp direkt. Men inte så konstigt! Kämpar mig igenom sista dagen.. Sen får jag va leeedig tills nästa jobb... I STOCKHOOOOLM :D

Somnade brevid Nikko ikväll.. Vaknade efter nån timme panikslagen typ som jag missat nått. Har hänt några gånger förr. Fattar inte grejen.. Varför inte bara sova vidare? Nää jag känner panik i kroppen över tvättmaskin, plocka, ringa. Kan ju vara för att det är på kvällskvisten när Nikko lagt sig jag har min ensamtid. Då jag kan göra det jag vill utan att en liten stör.

Måste visa er hur duktig min kille är. Han har börjat handla själv nu :D I somras började han med att betala sin glass eller vad det nu va. För nån vecka sen var vi på apoteket och han skulle betala sina tuggumin själv. Vart lite irriterad.. Han står där i kön o e duktig som väntar på sin tur.. Jag skulle sitta ner på stolarna sa han o vänta. Sötunge ♥ När det väl e hans tur så tränger sig en gubbjävel förbi honom typ som han inte fanns.. Nikko var på väg o lägga fram sin vara men så flyttade Nikko på sig när gubbfan bara dök fram o förbi honom. Sen ställde han sig bakom gubben typ som att jaha kanske nästa gång då. Men då gick mamman fram och sa åt gubben att såg du inte att han här var före dig? Joo sa han.. eeee? Kösystem? Jag har så bråttom så jag gick före för man vet ju inte hur lång tid det där tar... !!!!! jag sa bara jaja men han var före. Sa åt Nikko att han kan betala nu.. för det var hans tur o gick o satte mig igen. Gubben väntade snällt BAKOM lilla Nikko som fick köpa sina tuggumin. Nikko stolt som få när han kommer tillbaka med sina tuggummin :)
Svårt o lära barnen hyffs när det finns så många idioter!

 

Min finaste pärla. Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0