Happy

ending.. :P

En bra men tröttsam dag. Kom hem sent, hämtade en mysig o glad Nikko, fixade middag, Nikko åt som aldrig förr, Nikko lekte med vatten en stund o sen mös vi ner oss i sängen o låg o diskutera" om olika saker. Tex om flytten, morgondagen osv. Han e så förståndig min lilla pojke. Han e så rolig.. Han ville ha lite vatten innan han somna, hämtade vatten o så drack han. Det kom lite vattendroppar i sängen. Jag kände på det blöta o Nikko tittar på mig helt allvarlig o säger med en häpen o frågande röst. -Oj mamma kissa i sängen? Ingen fara du torka upp.. ?... ..... ........
Typ som att det är JAG som brukar kissa i sängen! haha

Avslutades med lite bus, skratt o självklart kli på ryggen ♥

Imorgon ska jag ta tag i Nikkos leksaker. Kasta det som är sönder osv Ge bort till behövande och ge bort lite till dagis. Men det som ska till dagis ska bli en avskedspresent från Nikko innan vi flyttar. Det kommer bli så ledsamt att sluta på de dagiset. Nikko älskar alla där. Men han kommer hitta nya kompisar o få nya favoriter på det nya dagiset. Kommer ändå kännas.. :(

Tittat på världens bästa serie DH! Myst i "soffan" Nu e det tack o gonatt

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Nadja R

Allt kommer nog att ordna sig för er<3

Norrland finns alltid kvar och vi med :D

Har tänkt på dig dom här dagarna och undrat vad du/ni gör. Skulle vara trevligt att ses.

Kramiz

2011-12-06 @ 22:52:51
URL: http://www.nadjaone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0