Flyttbilar..

Vad gör vi då i denna djungel?

Men har kommit på lösningen.. eller inte jag.. Tar det sen! :)

Tungt o kliva upp imorse.. aptrött! Nikko va också helt färdig.. Lät han få lite sovmorgon.
Känns konstigt o tråkigt att jobba sista veckan på skatteverket i solle.. Men nu får jag tid o packa o fixa lite.
Det behövs!
Väntar på svar på jobb fortfarande.. Håll tummarna!
Ganska intressant med Nikko, när vi var i sthlm o skulle åka hem. Han ville inte hem.. Kanske bara nått han sa men han sa igårkväll i sängen att han ville till sthlm igen och leka. När jag sa att vi snart ska bo i sthlm så sken han upp och sa JAAA åka nu mamma? Han förstår nog inte innerbörden med att flytta men han säger att vi ska flytta till Martina och bo där till dom på dagis.. Äh jag vet inte hur mycket han förstår men nått verkar ha gått in :)

Ååå vad JAG längtar!!!!! Kan inte förstå att det äntligen händer! Vi kommer att ha det bäst :)

Snart nyår också. 3 rätters står på menyn med vänner. Tomtebloss o kanske nå bubbel. Blir trevligt! :P

Tåls att sägas igen till er bittra människor.. Le mot världen så ler världen tillbaks mot dig.

Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0