Fint..

... med snö ute
:)

Imorse hade vi fjärde advent mysfrukost med hembakat, ägg o lite annat smått o gott.


Idag har det varit städdag mestadels. Vi hann ut o leka i den fina snön som fallit i nån dag också. Vi rullade ner för backar, kastade snöbollar på varann, puttade ner varann i snön. Nikko skrattade så mycket så han höll på o hosta ihjäl sig. Den härliga astman som gör sig påmind :/ 

Men kul hade vi!


Idag var en kille o tittade på lägenheten o han va så nöjd och ville ha den sa han.
Kul o se vem som tar över mitt castle. :P

Imorgon är det jobb, avtackning, julklappar och simning som gäller. Spännande o se om man tar sig fram imorgonbitti. Plogbilarna är inte ute lika tidigt som vi kommer va..
Nackdelen med snön..

Min datanörd.. Han sitter vid youtube o klickar sig fram till klipp han vill se. Jag hjälper självklart till i början för att han ska få se barngrejer. Han e ju så duktig! Idag började han med pingu sen carsklipp sen såg han ett traktorklipp och körde loss med sina traktorklipp.. Spännande o se när en traktor gräver ett hål eller täpper igen ett hål i 6 min.. så spännande att man var tvungen o kolla 3 gånger....... :P Gullunge!
Här spelar han byggarebob

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: hemlig

Du finns i mitt hjärta för alltid baby kan inte släppa dig! Jag vill ha dig igen och för alltid?

2011-12-20 @ 00:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0