Nattgrubbel bry er inte om vad jag skriver

Trött som ett as men ändå sitter jag här....! Why?! Orkar knappt skriva men ska ändå...? Varför e jag sån här. Nattuggla ja.. Men om man är trött så får man gå o sova. Jag missar säkert jätte mycket här i min ensamhet just nu.. ELLER INTE!

Hade iaf en mysig kväll här i min soffa med hela familjen Muppsson samlad. Liz, Milla, jag, Nikko o Nisse. Alla sjukt trötta men hade det trevligt. Skönt o bara hänga ihop. Inte göra nått spec.. Titta när Nikko o Milla håller på med sitt. Glo på tv o umgås. Det gillas. Blev ganska sent för Nikko men jag hoppas hoppas på att det blir lite sovmorgon imorgonbitti. Kan ju alltid hoppas :P

Imorgon väntar nya äventyr :)

Så jääääävla skönt att det e helg!! (jag får svära i min blogg)  Är så tacksam att Sara kunde ha Nikko idag när dagis var stängt så jag kunde jobba. TAck tack tack ♥

Helgerna får sån värde helt plötsligt.. Underbart! Älskar helg! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0