Måndag..

Vaknade innan 06.. Fixade o donade med det som skulle göras innan dagis o jobb.
Lämnade Nikko på dagis efter 07.. Lämnade en glad skit där o åkte o tankade innan min färd mot solle. När jag stod där o tankade så ringde dom från dagis o sa att Nikko hostat till så att han kräktes o ville att jag skulle hämta honom. Vet ju om att han ibland kan kräkas när han hostar vilket sker väääldigt sällan men det har hänt ett par ggr. Jag åkte dit o mötte en glad liten Nikko som var uppe i varv o ville ha gröt. Försökte förklara att jag vet att han inte är sjuk 100 % säker utan att han bara har hostat till o råkat få upp det han åt hemma innan vi åkte dit. Men tog med honom, vilket gjorde att jag fick en extra dag till med honom! :)  Han har inte hostat en endaste gång under hela dagen o kvällen så imorgon blir det dagis igen!

Nikko har lekt med barnen på gården o jag har möblerat om här hemma o fixat med sladdar hej vilt :)  Blev nice! Fått upp min svarta krona i vardagsrummet också. Satt igår kväll och knepade o knåpade med sladdar sockerbitar socklar skarva. Shit vad duktig jag kände mig när lampan hängde där uppe så fint o LÖS!

Börjar bli riktigt nice här hemma nu :) Ska ta lite bilder nångång

Ha en bra kväll/natt mina vänner

Slutar aldrig att förvånas.. men idag mot det positiva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0