Jobbet

Märkt att jag inte skriver så mycket om mig själv.. Kanske för att jag inte vill skriva om mitt sk kärleksliv o andra privata saker. Vill inte dela allt med er ;P Mina nära vänner vet ALLT o jag tycker det räcker. Men lite privatstuff info kan ni få.

Jag trivs sjukt bra på det nya jobbet. Alla har samma sjuka humor och är hur trevliga som helst :)  Skrattar så jag gråter mest varje dag :)) Underbara människor.
Det har mest varit korvstoppning med info samordningsnummer, medborgarskap, namnbyten osv Mycket e det men faktiskt så har det mesta börja klarna nu. Kanske pga en bra "fröken" hehe  Ett roligt jobb trotts att man nu är en kontorsråtta. Får eget kontor nästa vecka med en av mina kollegor. Hur nice e inte det! Känner mig lite viktig :D Men iofs så gör vi viktiga saker för befolkningen.

Nää är överlycklig som fick denna tjänst! Helt sjukt vad man lär sig saker som man aldrig har tänkt på förr. Saker som man tycker bara ska funka.. Skatteverket i sig är inte så populärt ställe att jobba på men jag kan stolt säga att jag jobbar där nu MEN på folkbokförings sidan :P

Jag mår as bra, livet leker, har världens finaste son, fin lgh, fina vänner, ett jobb VAD har jag o klaga på??! Soo young and soo fresh haha

Som jag sagt förr..

Le mot världen så ler världen tillbaks mot dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0