Helg

Har haft en hel mysig helg. Nikko har varit ute o lekt mestadels, med alla barn på gården. Han är yngst men alla tar så väl hand om honom. Han hänger inte alltid med när dom springer omkring men det är oftast alltid nån som har koll på honom.
När det e grodjakt så får han alltid titta o vara med o fixa o dona så grodorna har det bra. Idag hämtade Nikko en egen låda som hans grodor kunde vara i. Han hade två små grodor och en mask i sin :D Spännande! :P

Ååå han e ju så söööt. Världens finaste pojke ♥

Det har varit skönt o bara få vara en helg. Vi har inte stressat iväg nånstans utan mest lekt ute o umgåtts med resten av familjen :) 

Igår kväll så hade vi en pysselkväll. Nikko tejpade hejvilt på sitt papper men fint vart det till slut! Nikko o Milla lekte även med det nya legot som vi köpte. Vilket kap jag gjorde! Den bästa prutningen jag gjort i hela mitt liv haha



En mycket bra helg!

Jag hade velat gå ut o svänga mina lurviga men vi får ta det kanske till nästa helg istället :)
woopwoop

Imorgon väntar jobb o dagis för oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0