Grannen

Min kära älskade granne....  VAD FAAAN E DET FÖR FEEEL PÅ DIIIG!!???
Du sitter i din lilla lilla etta.. Lyssnar på musik så jag inte ens hör tvn.. Måste höja järnet för att kunna höra nått. Hela huset skakar! Jaa jag har sagt till o det hjälper i nån dag kanske. Är jätte glad att du inte pumpar musik mitt i natten längre.. Så jag slipper vakna livrädd för att man tror att huset håller på o rasar. Eller försöka somna till att man ligger o hoppar i sängen i takt med din jätte bra bas du har i dina högtalare....Du har jätte bra musik smak men det hjälper inte. Är glad att Nikko somnat så han slipper bry sig.. Han brukar gå ut på balkongen o skrika - Tyyst titta bompa! :D

Funderar på att gå ner en sväng o be han sänka.. Fattar inte hur han pallar va i sitt lilla rum med denna volym.. Sitter o hoppar i soffan nu i takt med musiken.. Kärringvarning på mig kanske.. men det här e inte ok!

Så ...   klagomuren stängd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0