Cool

Sitter här i soffan o slappar innan sängdags.. Kollar på en av mina favvo serier.. Family Guy. Så sjuka så att dom blir roliga. Helt störda.

Jag tror jag börjar bli sjuk.. Många som verkar ha samma sak. Ont i halsen känner mig lite små febrig o trött i huvudet.

Men jag kämpar på! :)   Idag på jobbet var det mycket flams o trams. Vilket gäng vi e! Vi fick sjukt mycket gjort ändå. Världens roligaste gäng:D Både igår o idag höll jag på o döö av garv.. Dom e så sjuka! Den ena sjukare än den andra. I like :) Trivs så jävla bra.

På väg hem från jobbet :)

 

Min lilla älskling ligger o sover sött.. Nu kanske jag e töntig.. Men jag saknar honom! Jag vet att jag har honom här men nu när man jobbar så träffar man honom inte på samma sätt. Som idag.. Hämtade honom vid 17..  Hem, jag: diska laga mat sätta igång en maskin. Nikko: Hjälpte till lite med maten sen satte han sig i soffan aptrött. Sen åt vi tillsammans. Hann kolla en liten stund på Bompa tillsammans.. Innan 19 så sov han! Jaha.. Förstår ni? Ingen riktig tid tillsammans.. Man får vara glad för helgerna. Vet att dom flesta har det så här o det e trist!

Älskar dig min finaste pojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0