Vill

Vill bara dela med mig av min må bra partymusik :)  Vem går inte igång på det här? :P



 

Idag är en bra dag. Mycket bättre än igår iaf. Har fått sova mina 7 timmar skönhetssömn. Vacker som få just nu... eller inte hehe

Nikko e på dagis och jag sitter här i soffan just nu o tog en break från mitt pysslande. Försöker få någon ordning här uppe i hallen.. Har en massa grejer som jag knappt använder. Jackor, tidningar, skor, Nikkos gamla overaller som bara ligger o skräpar. Bort med allt o in med nytt!

Senare ska vi hälsa på Theo. Det var alldeles för länge sen! Ska bli kul o hänga lite, inte bara för Nikko utan även för mig! Har inte sett Mary på sjuukt länge!

Det e dags nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0