Soool

Gu va skönt väder det har varit idag :)  Tur det annars hade min dag varit skit.

Nikko vaknade kl 05....... Ååååå blir tokig! Jag får skylla mig själv som lägger mig sent. Men jag var DÖD.. ingenting fungerade för mig. Nikko var apjobbig.. Gjorde dumheter efter dumheter. Gick runt o ropade på mig konstant.. Mamma mamma mammaaaa MAMMMAA mammmaaaaa Jag höll på o bli galen.. Visste inte vart jag skulle ta vägen! Till slut vart det i säng klockan 10, Nikko somnade som en stock o jag med. Blev en konstig dag. Vi vaknade innan 13.. Inte ätit lunch så det blev sen lunch o sen middag.

Som tur var så var det fint väder o varmt! Familjen Muppson sammanstrålade på gården för att rasta barnen. Jag fick jätte mycket gjort. Bar bort en massa grejer som bara ligger o skräpar i garderober o så. Så nu ligger allt i förrådet. Jätte skönt. Lite vårstädning :)
Efter 2 timmar i solen så gick vi in o gjorde gomiddag med lax, potatis och min egna lilla kallröra till + grönsaker. Åå va gott det e! Både jag o Nikko åt glatt.

Så eftermiddagen o kvällen slutade bra iaf :) 

Trotts att jag kan vara så less o trött på Nikko så kan han samtidigt få mig o skratta plötsligt mitt i allt. Han har humor denna grabb :)

Älskar dig min son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0