Shit pompa!

Vilken knockout jag fick av Nikko idag! Han hoppade baklänges mot mig i sängen, hamnade rakt på min näsa! Jag såg stjärnor!! På riktigt.. Kändes som jag svimmade av hehe
Jag somnade gott i en timme med Nikko sen iaf.. Vaknade av värk i näsan och bloood :P
Första riktiga knocken.. Fläskläppar o så e man ju van vid.. behöver ingen botox i mina läppar inte :D Men denna knock var inte av denna jord hehe

Idag har jag vart duktig.. Jag o Liz var ute på en morgonpromenad. Skönt o gå :) måste bara få upp flåset lite. Vi ska väl försöka gå varje morgon. Vi börjar lite försiktigt med kortare promenader.. Så man inte dör på kuppen :P

Annars har dagen varit ganska lugn. Handlat, ätit, städat lite, lekt, plockat, sovit, gjort hemmagjord pizza med Nikko. Han älskar att hjälpa till. Hoppas att det håller i sig tills när han blir äldre.
Åt gjorde han som en häst också. Han åt dubbelt så mycket mer än mig. Den sista veckan har han ätit sjukt mycket. Kanske en tillväxtperiod? Men jag får hejda honom ibland o säga nej när han ber om mer. För jag vet att så mycket mat inte får plats i en sån liten kropp. Men jag är jätte glad att han äter bra min lilla älskling. Tacksam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0