Music

Sitter här o lyssnar på en massa gamla godingar o nya låtar.. Ganska nice!
Hittar så många låtar som man lyssnade på när man var yngre.. Inte för att jag e så gammal nu men.. :P  Jag får mig ett par nostalgitrippar.

Jag tror jag börjar få lite vårkänslor i kroppen. Blir alltid mer partysugen.. Mycket o titta på när man e ute. FAttar inte vart alla killar e under vintern??! Ögongodis e inte fel :P
Blir mer tokig under våren.. Vill hitta på saker, humöret e bättre, det finns alltid något som drar en :) Jag gillart!

Nikko e på dagis. Dom skulle ha påskfest där idag. Kul för honom :) Dom fick klä ut sig om dom ville.. Nikko var inte så sugen på att ha huckle på sig imorse.. Så han slapp.  När vi kom fram till dagis så sprang det runt 10 små spindelmannen pojkar, en prinsessa o nån med solglasögon :D Kändes som att det var tur att Nikko inte ville ha sitt huckle på sig hehe  Dom hade väl undrat vad han var utklädd till.... :P

Glad Påsk på Er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0