Lydnad

Finns det nån lydnadskurs för barn? Där dom får lära sig att lyssna på sina föräldrar? Där dom även får lära sig att om man är 2 år så kan man inte göra allt själv och jag som vuxen vet barnets bästa i många situationer?
Tacksam för svar.. snarast! :P

Ibland blir jag så galen på detta tjat.. hårdträning för den lilla skiten nu :) Han e så envis så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Banka huvudet i väggen? Slå hål i väggen? Slita av mig håret? Hoppa från balkongen? Jaaa jag vet att envisheten säkert kommer från mor sin.. men ungen e inte döv o han hör vad jag säger men skiter i det helt enkelt ibland. Men jag ska vara konsekvent o hålla ut.... Jag ska..

Minskat ner på rökningen också som gör att mitt humör svänger lite mer än vanligt.. Inte bra men det blir också bättre.

Ibland har man sina mindre bra dagar..

Nu längtar jag till helgen så jag får i mig lite alkohol o trevligt sällskap o bara vara Marika :) Barnledig! Mammabyxor AV Partybralla !
Låter jag hemsk.. Då får jag väl göra det!

Jag älskar mitt barn mest i hela världen ändå :) Kan vara skönt o få andas lite ifrån varandra i nån dag. Ta igen krafterna.

Mitt älskade lilla hjärta ♥

Somliga går i trasiga skor.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0