KnasigaKojan

En utflykt till Ö-viks gator.. :)

Både jag o Nikko har haft det bra. Blivit lite bortskämda tror jag.. Inte mitt fel. :P O jag ska ju verkligen inte klaga!

Jag o Nikko var under onsdagen ute redan kl 10 o gick i affärer.. Mest tittade eftersom man inte har den största plånboken direkt. Men hittade mig nått krimskrams till håret o vantar till Nikko.

När vi vandrat runt där ett tag så åkte vi mot Knasiga kojan. Nikko va helt till sig o överlycklig över allting han såg.



Vi hade en bra o rolig dag tillsammans.

På väg


Nikko ger sig in..


Min modiga lilla kille♥


Lunchtime


Glasstime


Den bästa lekplatsen


Titta vad liten Nikko ser ut mot allting


4ever u and me ♥  Kolla in snyggingens min.. hehe




Hoppas att vi kommer iväg snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0