Emil

"Nä nu blir jag arg! När jag inte har pengar så kan jag inte köpa sockerdricka OCH när jag HAR pengar så får jag inte köpa sockerdricka NÄR I HUNDAN SKA JAG KÖPA SOCKERDRICKA!" ....

Nu undrar ni om det e nått fel på mig igen?.... Nää då, den lilla frekvensen på Emil i Lönneberga går om o om igen här hemma just nu.. Spännande! Om man inte är knäpp så blir man väl det efter denna upprepning den här morgonen :P

Nuu kom solen fram också! Va mysigt. Idag ska det bli grillning uppe på Bruket :) Mot Dollar snart o köpa engångsgrill :D  Hoppas att husen får stå kvar innan vi e klara med eldningen.. Ska bli mysigt! Lika bra o öva upp sig med grillning inför sommaren. Jag o Liz har funderingar o gå ihop o köpa en riktig grill som vi kan använda här ute i sommar. Blir nog så :) Längtar till sommaren! Ska bli såå nice.

Ska hoppa in i duschen o göra mig iordning för världen strax. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0