Bä bä

Haha skulle precis förklara vilka låtar som Nikko lyssnar på med Mora Träsk.. Samma låtar om o om igen.. :)
Så här förklarade jag för Martina.. Det är klappa händerna, eeeeh.. eeee vad heter den nu.. hmm du vet med fåren... eeee.. du vet fåren.. Bä.. lammen.. bäbä.. BÄ BÄ VITA LAMM!! :D haha  Smart man är ibland!

Nog om min intelligens..

Helgen har varit bra :) Myspysvärre :P

Lördagen avslutades med en god middag med familjen Muppson. Vi tog våra ungar och gick o sattes oss på Träffen för en pizzamiddag. Vilket uppskattades :)  Mysig avslutning på lördagen.

Idag har vi softat hemma under dagen. Senare åkte jag o Nikko hem till underbara Gudrun. Vi har arbetat ihop hos Polisen och hon är så otrolig på många vis! Hon hade lagat en god söndagsmiddag med potatisgratäng, kött o grönsaker. Efterrätt fick vi självklart också.. Paj med vaniljsås. Gotti. Gudrun var duktig på att ösa med såsen.. Nikko älskade henne.. :P Tack för allting! Du är en ängel.. ♥

Satt o lekte lite med ett foto.. Vips så vart jag tjejen i The Grudge :D

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0