Nikko

Mitt lilla hjärta var på sin kontroll idag och det gick bra. Trotts att han blev lite stött av att doktorn sa åt honom att inte pilla i eluttaget :D Nikko stod o stirrade in i väggen en stund o sen vände allt.. Han ville ingenting doktorn bad han göra men det gick bra ändå. Han fick även en spruta som han grinade till i nån sekund. Han är så duktig! Han blev godkänd hehe

Efter läkarbesöket åkte vi o fika i Bollsta. Vi sitter ganska tysta i bilen med radion på.. Plötsligt så hör jag Nikko göra pussljud.. -Mamma *smack* och jag trodde han ville ge mig pussar... tills jag såg bussen som kom emot oss :D Kan inget annat än att skratta.

Han är verkligen världens mysigaste kille.. Ingen knäcker hans myshumör! Efter middagen så kröp vi ner i soffan o tittade på Bompa och han kramades, pussades och fick mig o skratta för att han pillade mig i örat och när han märkte hur mycket det kittlades på mig ju mer garva han. Så vi satt o skratta o busa i soffan :D♥

Efter Bompa så gick jag in i sovrummet för att bädda hans säng.. Då såg jag i ögonvrån att han snodde åt sig sitt täcke och gick o la sig i min säng. Han låg tyst en stund medans jag höll på.. Till slut så han - mamma.. hejda (gonatt) Åååå blir så tokig när han är så gullig!!! Så jag satte mig brevid honom o kliade han i håret och på pannan. Hans ögon himlade i nån sekund sen somna han som en stock min gullunge!
Han börjar bli så stor :) En egen liten individ. Han har humor och humör efter båda sin mamma och sin pappa tror jag.. Lika envisa! Så mycket kärlek jag har i kroppen till mitt barn är inte av denna jord. Han slår allt!!

Önskar alla fick känna denna känsla jag har just nu♥

Puss på er där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0