Mmhm

Hemma hemma hemma... :(  Nikko har feber, snorig, öroninflamation o lite små hängig. Men han blir extra mysig när han är sjuk. Vet inte hur mycket pussar o kramar jag fått det senaste dygnen :) Kan bli liiite påfrestande ibland när han nästan kryper i skinnet på mig för han vill mysa mysa mysa. Klappar på soffan o visar att jag ska sätta mig så att vi kan kramas o pussas. När han ligger brevid mig i sängen på morgonkvisten så ligger han halvt på mig o kramar om mig eller min arm. Så mycket kärlek så man kan inte göra något annat än att passa på nu när jag kan. Tror inte han är så sugen o pussas o kramas när han blir äldre :)
Vad vore mitt liv utan honom?? Ingenting!! Han är mitt liv.. min lilla älskling ♥

Jag längtar samtidigt till MSB :D  Få komma ut o träffa folk..

Tur jag har gulliga vänner som kommer till mig istället. Idag fick jag oväntat besök från Solle :)
Det vart mat, chips o Idol. Mysigt!

Nikkos första ego pic! :D

 

Gonatt folket.. pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0