I

I think I have a copycat.... haha

Idag har jag o Nikko vart hemma.. Nikko e förkyld o jag samma men ändå helt ok. Det var en mysig morgon med älsklingen med lek, bus o bokläsning. Vi åt lunch senare på dagen o sen somna vi gott båda två i ett par timmar :) Såå skönt!

När vi vaknade så var vi på G för broinvigningen här i Kramfors. Tyvärr så missade vi början av allting men det kändes som att det inte gjorde nått :P

Efter det så åkte jag o Nikko mot Bollsta för en kopp kaffe o saft hos NoR.. Nikko har så roligt där. Han får all uppmärksamhet och utnyttjar det till max hehe Det är inte världens lättaste och underhålla en 1½ åring hela tiden :)

Väl hemma så åt vi sen middag o Nikko var kramig o mysig. Jag blir sån kärlekskrank! Vill inte ens att han ska gå o lägga sig när han är så mysig. Han låg brevid mig i soffan o kröp tätt intill mig kramade om mig o så säger han heeej heeeeej så där gulligt.. Efter lite kramar, pussar o bus så var det ju dags för sängen.. Han somnade som en stock under sitt täcke, kudde o nalle. Allt ska ligga på honom vid huvudet gärna.. Han drar upp allting o jag går dit efter en stund o tar bort det från ansiktet.. Nästa gång jag går o kollar honom så är allt där igen.. Jag plockar bort o så fortsätter det :)

Snart är det dags för våran flytt till Stockholm. Ska bli skönt o få ett normalt liv med arbete, nära o kära runtomkring mig o Nikko som finns där i vått o torrt. Det jag ser mest fram emot är att ha min kära syster, brorsor+fam o pappa nära.
Jag trivs här i Kramfors men känner mig ensam fast jag har vänner här. Sen AoO arbeten finns det inte här i Kramfors. Finns ingen framtid för mig här.. Stockholm är och förblir hem tror jag.. Vi får se hur allt slutar. Kan tyvärr inte glädjas fullt ut än.. We will see..

Imorgon är  det redan fredag!! Fattar ni hur fort det går.. Sen e det lördag!! Partyparty gubben! :D:D:D

Puss på er copycats o ni andra


Kommentarer
Postat av: martina

åhh jag kan inte längta meeeer än tills ni kommer..då kan vi ses JÄMT!!!!! weee... pussi pussi

2010-10-01 @ 21:26:02
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: lillis

vad skönt för dig att få flytta dit du känner du hör hemma,Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra för dig å Nikko!! Kram!/ Lillemor

2010-10-02 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0