Helg!

Skönt med helg! Ska mysa o hitta på roligheter med Nikko.

Nu sitter jag här o jobbar. Tiden har gått fort. Idag slutar jag även klockan 14 så det känns ännu bättre :)
Ska hämta Nikko från dagis och sen blir det nog av till Bollsta för en kaffe om det bjuds? :P

Idag fick Nikko vara på ett annat dagis.. Planeringsdag för hela Kramfors. Va lite tveksam inför det men åkte dit imorse för att se om det skulle funka. Han var lite tveksam han med ibörjan men när jag gick med in o lekte lite med honom så började han småpula själv och började "prata" med personalen där. Kände mig tryggare och sa hejdå.
Självklart (:P) så har jag ringt dit o hört hur det har gått. Personen jag pratade med berättade att han är hur glad som helst, går runt o skrattar o busar och är en jätte duktig kille. Efter ett sånt samtal kan man vara lugn som förälder. Då vet jag att han mår bra!

Saknar honom nu när jag skriver om honom.. Mes! :D

Titta va sööt. En bild som togs vid nästan samma tidpunkt som nu men för ett år sedan, tagen i början av Okt 2009.

Nehe går inte o ladda upp bilder för tillfället.. Bilden kommer upp senare! :)

PUSSII


Kommentarer
Postat av: Nadja

Självklart så bjuds det alltid kaffe i Bollsta för dig och saft till den lille. Ni är så välkomna så

2010-09-27 @ 14:07:42
URL: http://www.nadjaone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0