Fyyy

för dig!! Känslokallare människa får man leta efter..

Nu äger jag ingen hund längre.. Jag kommer aldrig mer få mysa o gosa med min Bozo ♥
Min älskade vovve som jag valde ut när han bara var nån dag gammal.. Min älskling som jag låg o myste med varje dag på golvet. Busade med o lärde han trick som PANG o jag ni vet som känner mig! :)



Det är tom så illa att jag inte ens fått hälsa på honom fast han har stått nån meter ifrån mig helt ivrig för att komma fram o hälsa på MAMMA!
Tro mig det känns i hjärtat men det är väl det som är meningen o lyckas med det om o om igen.

Jag vill så gärna ha honom men det är svårt med en liten hemma och en hund som kräver mig.
Nikko går o lägger sig vid 19.. Om jag då ska gå ut med Bozo så måste jag lämna Nikko själv hemma sovandes.. Tänk om det skulle hända någonting ute med oss då skulle Nikko ligga hemma själv.. Ryser av bara tanken.. Så jag är tvungen att tänka realistiskt.. Jätte tråkigt att det är så här.

Älskar dig för alltid mammas hängläpp... :(

Vi är många som kommer att sakna dig tom min pappa som var rädd för honom :D






Kommentarer
Postat av: miretta

Psykfall är vad han är.

Finns inga andra förklaringar till detta. Så jävla låg människa kommer man få leta efter.

2010-09-16 @ 13:12:17
Postat av: lie

neee hur kan man vara så elak! fy fan, stoor kram

2010-09-16 @ 21:00:57
URL: http://liesahlin.blogspot.com
Postat av: Nadja

Fy vad jobbigt vännen. Förstår hur det känns när man saknar en sådan vän. Hur kan en människa vara så grym....

2010-09-19 @ 02:24:38
URL: http://www.nadjaone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0